środa, 14 sierpnia 2013

Austin&Ally&Violetta cz.5

Jak zapewne wiecie dodawałam też to opowiadanie na mojego bloga: violettaxx3.blogspot.com , jednak od tej części jedyną stroną na której pojawi się to opowiadanie jest tutaj.. W tej części chciałabym rozwinąć akcje na maxa! ;D Ale również chodzi mi o to,aby napisać jak najwięcej. Dziękuje wam za te wspaniałe komentarze!:) Jesteście super! No i ciesze się,że doceniliście moją prace!:)

W ten sam dzień Leon zadzwonił do Ally i poprosił o spotkanie następnego dnia. Spotkali się przed zajęciami.
-Coś się stało?-zapytała Ally
-Chciałbym z Toba porozmawiać. Usiądźmy.-powiedział Leon po czym usiadł się z Ally na ławce na placu.
-Więc co się stało?-zapytała
-Ty coś czujesz do mnie prawda?-zapytał Leon, po czym Ally zrobiła dziwną mine.
-Bo tak się składa,że ja czuje do Ciebie to samo.-dodał
-Co? A Violetta?-zapytała
-Widzisz, to jest tak samo jak z Tobą. Czujesz coś do mnie,ale też do Austina. I ja się w takiej sytuacji znalazłem.-powiedział
-I co zrobimy?-zapytała uśmiechnięta Ally
-Ja wiem co zrobię.-odpowiedział Leon po czym pocałował Ally w usta. Ally była zaskoczona.
-Leon jaa.. ja nie wiem co powiedzieć.-powiedziała Ally
-Zostaniesz moją dziewczyną?-zapytał
-Musze to przemyśleć, przepraszam. Musze iść. Pa-powiedziała Ally po czym odeszła.

Jakiś czas później. Ally była w Studio bardzo rozkojarzona. Zauważyła to Francesca z Camilą. Pomimo tego,że Ally z Violettą nie dogadywały się w ostatnim czasie to dziewczyny darzyły się ogromną symatią.
-Co się dzieje Ally?-zapytała Camila
-A co się ma dziac? Wszystko jest w porządku.-powiedziała Ally
-Widać. Słuchaj, wiemy,że z Violettą sie nie dogadujecie ostatnio,ale to nie ma wpływu na naszą przyjaźń, pamiętaj o tym. Możesz nam zaufać przecież.-powiedziała Francesca
-Dobrze.. Leon mnie pocałował i wyznał,że czuje coś do mnie.-odpowiedziała Ally
-Co zamierzasz z tym zrobić?-zapytała Camila
-Nie wiem.. Jestem rozdarta. Czuje coś do Leona,ale to Austin był moją pierwszą miłością i po prostu czuje się rozdarta ...-odpowiedziała Ally
-To jest Twoja decyzja.Musisz się zdecydować. Może warto spróbować z Leonem?-zasugerowała Francesca
-Myślałam nad tym, jednak nie wiem co z tym zrobię.-odpowiedziała Ally po czym przytuliła dziewczyny.
-Dziękuje,że moge się wam wygadać.-powiedziała Ally
-Od tego są przyjaciele przecież.-odpowiedziała Camila. Na domiar złego, dziewczyny nie zauważyły Austina,który słyszał całą rozmowę od początku. Bardzo go to zabolało co usłyszał. Nie wytrzymał i podszedł do Ally.
-Możemy porozmawiać?-zapytał Austin
-Jasne. Cami,Fran. Możecie nas zostawić samych?-zapytała Ally

-Taak, chodź Cami.-powiedziała Francesca po czym obie poszły.
-Czyli to prawda? Całowałaś się z Leonem?-zapytał Austin
-Austin ja.. Moze przestańmy się w końcu ranić?-powiedziała Ally
-Ale czujesz coś do mnie..-powiedział Austin. Ally nie odpowiedziała nic na słowa Austina, jedyne co zrobiła to pocałowała go w policzek i poszła.

30 min.później.
Austin siedział w jednej z sal i wspominał swój pierwszy pocałunek z Ally,a także piosenke którą zaśpiewał dla niej..
-To był jeden z najpiękniejszych dni w moim życiu.-mówił sam do Siebie.

Nagle do sali weszła Violetta.
-Hej,co się dzieje?-zapytała Violetta
-Trace nadzieje na to,że kiedykolwiek ułoży mi się z Ally. Myśle,że powinnaś coś wiedzieć. Leon i Ally się całowali.-powiedział Austin
-Oo, widze,że ruszyli do przodu.-powiedziała Violetta
-taa.-rzekł Austin
-Wiesz co.. Najważniejsza dla mnie jest w tym momencie nasza przyjaźń-powiedziała Violetta po czym przytuliła się z Austinem .

Dzień później..

Ally przyszła o wiele wcześniej na zajęcia Angie. Była sama w sali,więc usiadła się i postanowiła przemyśleć pare spraw i opisać to co sie dzieje w pamiętniku. Po chwili do sali wszedł Leon.
-Unikasz mnie..-powiedział
-Nie unikam..-odpowiedziała Ally
-Jak to nie? Nie oddzywasz się do mnie..-powiedział Leon.
-Musze to sobie wszystko pomyśleć..-powiedziała Ally po czym Leon chwycił ją za ręke.
-Chcesz być moją dziewczyną?-zapytał
-Nie utrudniaj mi tego prosze Cie.-powiedziała
-Ja jestem pewny tego,że chce spróbować z Tobą, naprawde.-odpowiedział Leon
-A co jeśli nam nie wyjdzie?-zapytała Ally
-Jeśli nam nie wyjdzie,to pozostaniemy przyjaciółmi.-odpowiedział
-Skoro tak..To zgadzam się. Chce być z Tobą.-powiedziała Ally po czym przytuliła się do Leona.
Nagle do sali weszła Lara.
-Przepraszam nie chciałam Wam przeszkadzać.-powiedziała Lara, po czym przygnębiona wyszła z sali.
-A jej co się stalo?-zapytala Ally
-Nie mam pojęcia.-odpowiedział Leon
-Moze po prostu jest nadal w Tobie zakochana? Leon. Ja wiem,że byliście razem.-powiedziała Ally
-To było dawno. Teraz liczy się teraźniejszość i Ty.-powiedział Leon.
Lara miała szczerą nadzieje,że jeśli Leon nie jest już z Violettą,to będzie miała okazje podbić jego serce ponownie,jednak myliła się. Na jej nieszczęście napotkała się na Ludmiłe.
-Lara co się stało?-zapytała Ludmiła
-Idź zobacz do tamtej sali to zobaczysz.-odpowiedziała. Ludmiła nie tracąc ani chwili poszła zobaczyć z boku o co chodziło Larze. Zobaczyła tam przytulonych do siebie Leona i Ally. Miała farta,ponieważ akurat do Studia wszedł Austin.
-Heej Austin!Chodź na chwile.-zawołała
-Coś się stało?-zapytał
-Popatrz na zakochaną pare.-powiedziała. W tym momencie Ludmiła triumfowała, jednak musiała jeszcze obmyślić jak przekonać do siebie Austina. Austin widząc to stał jak słup. Było mu bardzo przykro.
-Wiem jak sie czujesz. Będzie dobrze.-powiedziała Ludmiła po czym przytuliła Austina.

Przed zajęciami Pablo.
Fran,Cami,Marco,Brodoway i Maxi zauważyli dość szybko,że coś się wydarrzyło między Ally i Leonem.
-Plan jest taki wy rozmawiacie z Leonem, a ja razem z Cami z Ally.-powiedziała Fran po czym szybko podbiegła do Ally, a chłopacy do Leona.
-Stary możemy porozmawiać na boku?-zapytał Marco
-Ally moge na słówko?-zapytała Fran
-Sam widzisz. Za chwile się widzimy,dobrze?-powiedziała Ally
-Taak.-powiedział Leon
-Stary trzymacie się z Ally za ręke, chodzicie szczęśliwi? Co się stało?-zapytał Maxi
-Ja i Ally jesteśmy oficjalnie parą. I nie zadawajcie pytań co z Violettą prosze Was.-odrzekł Leon
-Dobra,dobra. Spoko. Gratulacje.-powiedział Brodway
-Ally!Czy Ty i Leon jesteście razem?-zapytała Cami
-Taak. Postanowiliśmy spróbować,ale prosze was ani słowa o Austinie.-powiedziała Ally
-Dobrze,dobrze. Gratulacje.-powiedziała Fran po czym wszystkie trzy się przytuliły.

CDN.

Wkręciłam się w pisanie. Chyba napisałam najdłuższą część. Jak będzie 7 komentarzy dodam następną część :)

16 komentarzy:

  1. To jest super . Bardzo dobrze piszesz . Gratuluje takiego talentu :D ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz Dalej jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥ ♥ ♥ Kocham!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię! I Jestem twoim fanem! Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą opowieść :) Chociaż Demila też jest niezła ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś na maxa utalentowana :) i bardzo miło się czyta twoje opowiadania xD

    Mam nadzieję ,że Leonetta wróci ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powróci napewno! I nie będzie to tak,że np.powróci Auslly i Leonetta i koniec :) Planuje coś innego ^^ Mam nadzieje,że spodoba się Wam!;*
      Bardzo dziękuje!:) Naprawde. A myślałam,że moje opowiadania są do banii. ;x

      Usuń
    2. Do banii ?? Masz super bloga i super pomysł na połączenie tych 2 seriali tylko ,że ciągle czekam na 6 rozdział i nie moge się doczekać xD

      Jeszcze raz POZDRAWIAM :*

      Usuń
  7. Masz swietne opowiadania ale kidy Leonetta powroci? Bo jak to czytam to chce mi sie plakac...

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz swietne opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochaaam Twoje opowiadania! Ale zgadzam się z Leonem TDA.. Żeby Leonetta wróciła.. To takie ekscytujące.! Miło się czyta takie świetne opowiadania. Mam nadzieję, że będziesz je dodawała bardzo bardzo często! ~Kundzia <3^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, zaczęłam czytać twojego bloga jest wspaniały! a szczególnie te opowiadanie :) ale jednak wole żeby Leonetta wróciła ale troooszkę puziniej a Ludmiła była z Austnem ;D Ale Astin nadal będzie coś czuł do Ally. Ale nie przejmuj się mną to tylko pomysł ale jak chcesz go użyci to proszę bardzo :). A wracając do bloga jest najleprzy na świecie . Pozdrawiam wszystkich fanów Violetty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. A więc b. się ciesze,że wyraziłaś swoją opinie,gdyż jest Ona dla mnie bardzo ważna! :D Czytasz m w myślach,ponieważ właśnie tak chcę zrobić.

      Usuń