środa, 21 sierpnia 2013

Austin&Ally&Violetta cz.7 ~ Powrót,spisek,złamane serce.

Cześć wszystkim,postanowiłam wstać o 5 rano i wstałam, dzisiaj poszlam spać o 1 w nocy a usnęłam ok 2:30, a nade wszystko gardło mnie boli ... ;/ W tej części mam nadzieje,że Wam wynagrodzę poprzednią,całkiem nie udaną moim zdaniem część.


Następnego dnia Leon i Violetta,spotkali się. Nie była to długa rozmowa. Potwierdziła Ona tylko ich wielką miłość,a także to,że chcą być ze Sobą.

Tymczasem Austin&Ally. Dla Ally zerwanie z Leonem było tylko przekonującym faktem,że może być szczęśliwa tylko z Austinem. Nie miała za złe tego,że nie wyszło jej z Leonem..Ceniła Sobie Jego przyjaźń i nadal był dla niej bardzo ważny. Zamyślona szła korytarzem w Studio. Po chwili podbiegł do Niej Austin:
-Hej Ally.-powiedział uśmiechnięty
-Hej. Przepraszam,że nie miałam czasu dla Ciebie.. Jeśli chcesz,możemy spotkać się po zajęciach,co Ty na to?-zapytała Ally

-Jasne. -powiedział szczęśliwy Austin
-Słyszałem,że zerwałaś z Leonem.-dodał
-Tak,to prawda. Ale postanowiliśmy pozostać przyjaciółmi,więc ok.-powiedziała Ally po czym poszła.
Do Studio weszli Violetta i Leon, Austin natychmiast do nich podbiegł.
-Oo Austin. Jak z Ally?-zapytała Violetta
-Spotykamy się dzisiaj po szkole.-powiedział Austin
-Zycze szczęścia.-powiedział Leon
-Gdyby to było takie proste. Boje się,że Ona nic do mnie nie czuje.-powiedział Austin
-Stary,Ona Cie kocha. Może myślisz,że jestem na Ciebie zły czy coś w tym stylu,ale tak nie jest. Zerwaliśmy ponieważ zrozumieliśmy,że może i czujemy coś do Siebie-nazwał bym to zauroczeniem,ale kocham Violette, a Ally Ciebie.-opowiedział Leon
-Wow..Dzisiaj zacznę działać..-odpowiedział Austin,po czym poszedł szukać Pablo.


Ludmiła obserwowała wszystko bacznie.
-Widzisz Ludmi? Violetta i Leon wrócili do Siebie, a Austin i Ally . Kwestia czasu.-powiedziała Naty
-Natalia, Ty chyba nie znasz moich możliwości..-odpowiedziała Ludmiła
-Co znowu planujesz?-zapytała Naty
- Żeby rozdzielić Austina i Ally hm.. dużo nie potrzebuje. Wystarczy ich skłócić. Austin będzie załamany,przekonam Go do Siebie, a przy okazji pokaże Ally,że jestem Ludmiła i ze mną sie nie zadziera.-powiedziała Ludmiła
-Ale Co Ona Ci zrobiła Ludmi? Boli Cie to,ze umie śpiewać od Ciebie lepiej?-zasugerowała Naty
-Natalia!-krzyknęła Ludmiła po czym Naty się zaśmiała :D
-A co zrobisz z Violettą i Leonem? Znam Cie dobrze i wiem,że nie pasuje Ci to,że są razem.-powiedziała Naty
-Tym się zajmie Lara. Nie muszę nawet jej o nic prosić. Ona nadal chce być z Leonem.-powiedziała Ludmiła.
Nagle do Ludmiły podszedł Diego.-Ludmiła musimy porozmawiać.-powiedział stanowczo
-Naty zostaw nas samych.-powiedziała Ludmiła po czym Naty sobie poszła.
-Słyszałem całą rozmowę z Naty. Nie podoba mi się,że pakujesz się w coś głupiego. Ludmiła. Kocham Cię,dobrze wiesz,że jesteś dla mnie jak siostra! Nie chce,żebyś miała znowu problemy. -powiedział Diego.
Co prawda charakterek miał z Ludmiłą, jednak jeśli chodzi o ich dwójkę to łączyła ich prawdziwa przyjaźń.
-Diego. Ty nic nie rozumiesz. -powiedziała Ludmiła po czym odeszła.
-To Ty nic nie rozumiesz. Nie jesteś dla mnie tylko przyjaciółką.. Kocham Cie.-powiedział do Siebie Diego.

Tymczasem Lara rozmyślała i wspominała piękne chwile z Leonem...
-Chciałabym być taka jak Violetta. Za nią uganiają się wszyscy. Diego,Tomas,Leon.. Czemu nie może być z Tomasem albo Diego? Nic z tego nie rozumiem. Ale ja wiem,że się nie poddam. Kocham Leona, a dla Niego jestem w stanie zrobić wszystko -mówiła sama do siebie Lara.


Po zajęciach Austin i Ally spotkali się. Jak za dawnych czasów grali na pianinie. Jednak Austin, chciał z nią porozmawiać.  
-Ciesze się,że między Nami jest dobrze.-powiedział Austin
-Ja również..-odpowiedziała Ally
-Przy Tobie jest mi dobrze. Jestem z Tobą szczęśliwy. -powiedział
-Ooo...-odpowiedziała Ally
-Ally ja nadal czuje coś do Ciebie.-wyznał Austin
-Muszę przyznać,że ja też..-odpowiedziala Ally
-Może damy Sobie szanse? Od ostatniego razu minęło wiele czasu. Myślę,że dorośliśmy ..-powiedział Austin
-Masz racje. Co z tym zrobimy?-zapytała
-Pójdziesz ze mną na randke?-zapytał Austin
-Z wielką przyjemnością-powiedziała Ally po czym przytuliła się z Austinem


Hehe. Lubię rozwijać jakoś fabułe! :D Jak myślicie? Kto i w jaki sposób zaingeruje w randke Austina&Ally? A może Diego wyzna to co czuje Ludmile? Co zrobi Lara?
Jak będzie pod tym 8 komentarzy,to dodam następną część ! :D


8 komentarzy:

  1. Pisz dalej! Wychodzi ci to świetne.! ~ Kundzia;D<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej Diego i Ludmiły ( wszyscy pisza skrutem a la wole imionami ). Kocham cię całym moim skamieniałym serdyszkiem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram cie oni są tacy słodcy ♥

      Usuń
  3. Awwww..! jaki słodki rozdział ;* Zgadzam się z Viki Tiki więcej Diego i Ludmiły ;) Jak masz wolną chwilę zajzyj http://niebezpieczna-violetta.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie suuuper, tez lubie Diemilie, ale prosze zeby teraz cos wiecej sie dzialo z Leonetta - kocham ich :D :** buziaki swietnie pisze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne i nie mogę się doczekać dalszej części ^^ A może rozwiniesz moment jeszcze z Maxim i Naty <3 JAK CHCESZ XD blog świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny rozdział,bardzo mi się podoba to że połączyłaś 2 super seriale.A jeśli chodzi o Diemile to pisz o nich więcej

    OdpowiedzUsuń